Есенни макарони на фурна с аромат на печена тиква

Не ви ли се е случвало понякога да остане по малко храна от това, по малко от онова и душа и сърце да ни ви дава, да ги хвърлите. Ами ей, така като ми се случи, правя едни такива подобни на този десерт. Мисля, че този стана много сполучлив и затова реших да го споделя. Не толкова заради точната рецепта или пропорции, а просто за самата идея. Както се вика, вие сами ще си направите вашия вариант, аз само ви го подшушвам като продукти ;)

Ето и остатъците.
Казвам остатъци, а не "Необходими продукти", защото те са именно такива.
 - макарони от закуската, приготвени с масло и сирене. 
В различните рецепти за макарони на фурна има варианти, в които те се приготвят със сирене, с извара или без нито едно от двете, така че в нашия случай е макарони с масло и сирене.
- печена тиква

Именно печена тиква. Ами вкъщи я ядем само аз и моето друго аз, тоест съпругът ми. Да, да! С наследниците положението е съвсем друго. За единият се знае със сигурност, че не обича, а другият тепърва ще узнаем какво харесва и какво не.
- прясно мляко
- яйца
- захар
- канела - аз просто обожавам аромата на тази подправка, но мисля, че и ванилия би свършила работа, ако канелата не ви е сред любимите.

Нареждам макароните в тавичката, полагам парченцата свещена печена тиква върху тях, заливам със смес от яйца, прясно мляко, захар и канела.
За разкош и повече карамелен вкус поръсвате като за "Бог да прости" със захар на кристали и запичате като крем карамелчето - тавичка в тавичка с вода.
Честно да си призная, първоначално мислех да го направя във формичките за мъфини, но добре, че не послушах инстинкта си. Малкият така се възхити на парчето в чинията, че с въодушевление завика от вратата: "Торта! Торта!" и се врътна към чекмеджето с приборите.





 

Коментари

Популярни публикации